Grožio nebūna per daug

Gabalėlis pyrago. Valgau ir lieknėju?

2012-07-12 | Mesmoterys.lt, nuotrauka www.photosshow.com

Subjurus nuotaikai dar niekam nepakenkė gabalėlis mėgstamo pyrago. Tačiau ar tas pats pasakytina apie maudynių sezonui puoselėjamas kūno linijas? Ar galimas fantastinio filmo siiužetą primenantis derinys: valgau pyragus ir lieknėju?

Pasirodo, taip. Žinoma: saikas, saikas ir dar kartą saikas, tačiau tinkamai pasirinktas gardėsis gali ne tik nuskaidrinti mintis, bet ir suteikti organizmui daug naudingųjų medžiagų. Kad būtų lengviau susigaudyti pyragų pasaulyje, skubame pateikti trumpą jų meniu.

Pekanų pyragas

Gabalėlyje: 503 kalorijos

Nors riešutai vadinami sveikųjų riebalų ir proteinų šaltiniu, per didelis jų kiekis gali tapti pavojaus signalu Jūsų skrupulingai planuojamai dietai. Norite, kad iš kiekvieno gabalėlio „išgaruotų“ net po 60 kalorijų? Gudraukite: kepdamos pyragą, naudokite pusę reikiamo kiekio riešutų, o vietoj trijų kiaušinių − vieną kiaušinį ir keturis baltymus.

Vyšnių pyragas

Gabalėlyje: 486 kalorijos

Įpusėjus uogų sezonui, šis pyragas atrodo skanus ir sveikas būdas pradžiuginti save, šeimos narius ar atklydėlius draugus. O, kad viskas būtų taip paprasta! Neįtikėtina, tačiau šio pyrago įdare slypi tiek pat cukraus, kiek 10 spurgų. Gudrybė: 4 stiklines vyšnių be kauliukų sumaišykite su 2 valgomaisiais šaukštais cukraus, 1 valgomuoju šaukštu vanilės ekstrakto, 2 valgomaisiais šaukštais kukurūzų miltų (sumaišytų su 3 valgomaisiais šaukštais šalto vandens) ir pavirkite 15 minučių.

Obuolių pyragas

Gabalėlyje: 411 kalorijų

Dar viena klasika tapusi saldi nuodėmė. Kuo daugiau vaisių, tuo sveikiau, kuo mažiau cukraus ir daugiau gaivios rūgšties, tuo priimtiniau įnoringiausiai figūrai. Išbandykite sveikuoliškus pyrago variantus: miltus maišykite su smulkintais avižiniais dribsniais, maltomis linų sėmesnimis, sėlenomis. Taip sumažinsite skanėsto energetinę vertę ir suteiksite nepalyginamai daugiau naudos organizmui.

Citrinų ir morengų pyragas

Gabalėlyje: 362 kalorijos

Gaivus, lengvas ir mažiau pavojingas nei anktesni bičiuliai. „Pavokite“ iki 100 kalorijų iš kiekvieno gabalėlio, įprastą pagrindą keisdamos trupininiu padu. Nepamirškite pyrago pagardinti šviežiais kapotais imbierais − jie greitina medžiagų apykaitą ir padeda deginti riebalus.

Moliūgų pyragas

Gabalėlyje: 316 kalorijų

Pats „nekalčiausias“ pasirinkimas. Pyrago įdarui naudojama moliūgų piurė turi labai mažai kalorijų, veiksmingai aprūpina organizmą vertingomis mineralinėmis medžiagomis ir skatina jo valymąsi. Gera naujiena: net šį gardėsį galima gaminti dar sveikiau! Ruošdamos pyrago pagrindą ir įdarą, tokius ingridientus, kaip sviestas, grietinė, grietinėlė ar kondensuotas pienas, − viskas priklauso nuo to, kokį receptą mėgstate, − rinkitės mažesnio riebumo.

Griežtai draudžiama MESMOTERYS.LT paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti MESMOTERYS.LT kaip šaltinį.

Žymės:
Komentarai:

Tavo komentaras:

 

facebook

Tikrą draugą Facebook'e pažinsi. Prisijunk! >>

naujienlaiškis

mėnesio horoskopas

  • AVINAS (03.21 – 04.20)
    Panašu, kad priėjote kryžkelę, kai teks rimtai apsispręsti - toliau žvalgytis į praeitį ar eiti pirmyn ir atidaryti duris naujom spalvom. Stenkitės išsaugoti vidinę ramybę ir optimizmą.
  • JAUTIS (04.21 – 05.21)
    Jautukams numatytas pripažinimas darbuose, sklandžiai besiklostantis asmeninis gyvenimas ir nauji, bet labai malonūs iššūkiai.
  • DVYNIAI (05.22 – 06.21)
    Laukia kūrybingas ir žaismingas mėnuo. Priimkite jį išskėstomis rankomis.
  • VĖŽYS (06.22 – 07.22)
    Ar esate sąžiningi sau ir aplinkiniams? Šis mėnuo gali būti pilnas panašių klausimų. Pasiryžkite į juos atsakyti.
  • LIŪTAS (07.23 – 08.23)
    Metas atsipūsti po intensyvaus darbymečio ir šiek tiek save palepinti. Dažniau skirkite laiko savo artimiems žmonėms - jiems labai reikalingas jūsų dėmesys.
  • MERGELĖ (08.24 – 09.23)
    Gaivūs vėjai meilės fronte. Pats metas pakviesti ilgametę antrąją pusę į romantišką pasimatymą, o vienišiams - pasitikti naujus jausmus.
  • SVARSTYKLĖS (09.24 – 10.23)
    Aplinkinius žavėsite savo įžvalgumu ir jautrumu. Dažniau vadovaukitės spontaniškumu - kartais neverta visko sverti dešimt kartų ir praleisti neeilines progas.
  • SKORPIONAS (10.24 – 11.22)
    Galimi sunkumai darbe. Tačiau jie bus lengvai įveikiami pakreipus mąstymą teigiama linkme. Kartais didžiausios pasaulio problemos gyvuoja tik mūsų galvose.
  • ŠAULYS (11.23 – 12.22)
    Pačios tikriausios atostogos. Nauji įspūdžiai, naujos idėjos, naujos pažintys.
  • OŽIARAGIS (12.23 – 01.20)
    Tikėtina, kad sulauksite pripažinimo darbinėje aplinkoje. Tačiau būkite atsargūs ir nekelkite sau pernelyg didelių reikalavimų - tai gali apsunkinti bendravimą su bičiuliais ir antrąja puse.
  • VANDENIS (01.21 – 02.19)
    Sprendimas priimti naujus iššūkius išeis tik į naudą. Jausitės atsipalaidavę, kaip niekad žavūs ir keliantys simpatijas aplinkiniams.
  • ŽUVYS (02.20 – 03.20)
    Skirkite daugiau dėmesio savo sveikatai. Įtampa ir greiti darbo tempai gali sutrikdyti fizinę ir emocinę pusiausvyrą. Dažniau pasilepinkite ramybe ir kūną atpalaiduojančiomis procedūromis.

kunas

Veidas Veidas Veidas

Naudingi straipsniai apie plastinę chirurgiją. Pagaliau visa informacija – vienoje vietoje. Kaip operuojama? Kokia rizika? Sužinok!

Daugiau

video

receptai

Visos moterys gamina skaniai. Bet vis tiek užmesk akį. >>

Nusiųsk draugui

Dėkojame, kad dalinatės!

Jūsų vardas *:

Jūsų el. paštas *:

Draugo el. paštas *:

Komentaras:

Apsaugos kodas

Įveskite kodą *:

Mūsų partneriai:

Užfifakyk ir sužinok draugiškas naujienas pirmoji!