Grožio nebūna per daug

Ar nesuvartojate per daug sveikųjų riebalų?

2012-05-16 | Mesmoterys.lt, nuotrauka AP/Scanpix

Migdolai, alyvuogių aliejus, avokadai. Šie maisto produktai tikrai naudingi organizmui, jei... vartojami su saiku. Kiek sveikųjų riebalų yra per daug? Kaip juos vartoti, kad organizmas gautų naudos ir nepriaugtume svorio?

Net ir sveikais laikomų maisto produktų mūsų organizmui gali būti per daug. Svarbiausią vaidmenį čia vaidina kalorijos, ypač jei jos gaunamos iš riebių maisto produktų.

Pavyzdžiui, laikotės dietos, suvartojate 1700 kalorijų per dieną, jūsų mitybos racioną sudaro 40 procentų angliavandenių, 30 procentų baltymų ir 30 procentų riebalų. Suvalgote 3 patiekalus ir 1 užkandį (pavyzdžiui, saują migdolų riešutų) kiekvieną dieną.

Pagal nurodytus duomenis jūs suvartosite 57 gramus riebalų per dieną. Viena sauja migdolų gali turėti 14 gramų riebalų, tiek pat jų yra 1 valgomajame šaukšte aliejaus (alyvuogių, sezamų, kokosų ir kituose) arba ½ avokado. 30 g sūrio turi 9 gramus riebalų, tuo tarpu 1 kiaušinis 6 gramus. Daugelis žmonių laikydamiesi dietos skaičiuoja, kiek gramų riebalų turi maisto produktas arba patiekalas.

Jei norite nepriaugti svorio, per dieną stenkitės suvartoti ne daugiau kaip 30 – 35 procentus riebalų. Sumažinti suvartojamų riebalų kiekį galima įvariomis grudrybėmis. Viena iš jų − gaminti patiekalus naudojant mažiau aliejaus, pavyzdžiui, jei seniau į keptuvę pildavote du šaukštus alyvuogių aliejaus, dabar pilkite vieną. Be to, yra daugybė būdų, leidžiančių patiekalus paruošti be riebalų. Atraskite garų puodą − ruošdamos jame maistą ne tik išvengsite papildomo riebalų suvartojimo, bet ir išsaugosite daugiau naudingųjų medžiagų.

Griežtai draudžiama MESMOTERYS.LT paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti MESMOTERYS.LT kaip šaltinį.

Komentarai:

Tavo komentaras:

 

facebook

Tikrą draugą Facebook'e pažinsi. Prisijunk! >>

naujienlaiškis

mėnesio horoskopas

  • AVINAS (03.21 – 04.20)
    Panašu, kad priėjote kryžkelę, kai teks rimtai apsispręsti - toliau žvalgytis į praeitį ar eiti pirmyn ir atidaryti duris naujom spalvom. Stenkitės išsaugoti vidinę ramybę ir optimizmą.
  • JAUTIS (04.21 – 05.21)
    Jautukams numatytas pripažinimas darbuose, sklandžiai besiklostantis asmeninis gyvenimas ir nauji, bet labai malonūs iššūkiai.
  • DVYNIAI (05.22 – 06.21)
    Laukia kūrybingas ir žaismingas mėnuo. Priimkite jį išskėstomis rankomis.
  • VĖŽYS (06.22 – 07.22)
    Ar esate sąžiningi sau ir aplinkiniams? Šis mėnuo gali būti pilnas panašių klausimų. Pasiryžkite į juos atsakyti.
  • LIŪTAS (07.23 – 08.23)
    Metas atsipūsti po intensyvaus darbymečio ir šiek tiek save palepinti. Dažniau skirkite laiko savo artimiems žmonėms - jiems labai reikalingas jūsų dėmesys.
  • MERGELĖ (08.24 – 09.23)
    Gaivūs vėjai meilės fronte. Pats metas pakviesti ilgametę antrąją pusę į romantišką pasimatymą, o vienišiams - pasitikti naujus jausmus.
  • SVARSTYKLĖS (09.24 – 10.23)
    Aplinkinius žavėsite savo įžvalgumu ir jautrumu. Dažniau vadovaukitės spontaniškumu - kartais neverta visko sverti dešimt kartų ir praleisti neeilines progas.
  • SKORPIONAS (10.24 – 11.22)
    Galimi sunkumai darbe. Tačiau jie bus lengvai įveikiami pakreipus mąstymą teigiama linkme. Kartais didžiausios pasaulio problemos gyvuoja tik mūsų galvose.
  • ŠAULYS (11.23 – 12.22)
    Pačios tikriausios atostogos. Nauji įspūdžiai, naujos idėjos, naujos pažintys.
  • OŽIARAGIS (12.23 – 01.20)
    Tikėtina, kad sulauksite pripažinimo darbinėje aplinkoje. Tačiau būkite atsargūs ir nekelkite sau pernelyg didelių reikalavimų - tai gali apsunkinti bendravimą su bičiuliais ir antrąja puse.
  • VANDENIS (01.21 – 02.19)
    Sprendimas priimti naujus iššūkius išeis tik į naudą. Jausitės atsipalaidavę, kaip niekad žavūs ir keliantys simpatijas aplinkiniams.
  • ŽUVYS (02.20 – 03.20)
    Skirkite daugiau dėmesio savo sveikatai. Įtampa ir greiti darbo tempai gali sutrikdyti fizinę ir emocinę pusiausvyrą. Dažniau pasilepinkite ramybe ir kūną atpalaiduojančiomis procedūromis.

kunas

Veidas Veidas Veidas

Naudingi straipsniai apie plastinę chirurgiją. Pagaliau visa informacija – vienoje vietoje. Kaip operuojama? Kokia rizika? Sužinok!

Daugiau

video

receptai

Visos moterys gamina skaniai. Bet vis tiek užmesk akį. >>

Nusiųsk draugui

Dėkojame, kad dalinatės!

Jūsų vardas *:

Jūsų el. paštas *:

Draugo el. paštas *:

Komentaras:

Apsaugos kodas

Įveskite kodą *:

Mūsų partneriai:

Užfifakyk ir sužinok draugiškas naujienas pirmoji!